لیسا

مشغول ور رفتن با گوشی جدیدی که به تازگی خریده بودم شدم

 

 

 

که صدای خنده های میون اومد

 

 

 

خودشو انداخت رو تخت و یه سرکی تو گوشی من کرد

 

 

 

گفتم

 

 

 

- چه اتفاقی افتاده که انقد کبکت خروس میخونه

 

 

 

- متأسفانه هیچ اتفاقی نیفتاده

 

 

 

گوشیشو از جیب لباسش در اورد 

 

 

 

- جیسو به نظرت میشه ماهم یه روزی دبیوت کنیم

 

 

 

با اعتماد بنفس بالا جواب دادم

 

 

 

- چرا که نشه اگه ماهم تلاشمونو کنیم میتونیم آیدل بشیم

 

 

 

 

- شتر در خواب بیند پنبه دانه ما فعلا تا همینجاشم که اومدیم هنر کردیم

 

 

 

- خدا رو چه دیدی شاید همین فردا دبیوت کردیم

 

 

 

- شاید

 

 

 

 

- میگم جنی و لیسا کجا رفتن

 

 

 

- نمیدونم

 

 

 

 

- حتما رفتا بیرون 

 

 

 

- وقتی اومدن به حسابشون میرسم، جدیدا تنهایی میرن بیرون

 

 

 

 خنده ای کردم

 

 

 

که گوشیم زنگ خورد

 

 

مامان بود

 

 

 

- الو 

 

 

 

- الو سلام دخترم

 

 

 

- سلام مامان قشنگم

 

 

 

- باز لوس بازیات شروع شد

 

 

 

-  بابا چی کار میکنه

 

 

- باباتم تازه از کار رسیده فعلا که خواب خرسیه

 

 

 

- گوشیو میدی جی یون

 

 

 

- باشه

 

 

 

یه دو دقیقه ای شد تا مامان گوشیو داد دست جی یون

 

 

 

 

- سلام بر خواهر گرامی

 

 

 

 

- سلام بر آبجی کوچیکه خودم 

 

 

 

-خوبی 

 

 

 

- مرسی من که خوبم

 

 

 

- داداش خونست 

 

 

- نه  خونه نیست با دوستاش رفته بیرون تا یه ساعت دیگه برمیگرده

 

 

 

- سلاممو بهش برسون

 

 

 

 

بگو وقتی رسید بهم زنگ بزنه دلتنگ صداشم 

 

 

 

بعدش بلند خندیدم 

 

 

 

که جی یون گفت 

 

 

- آره جون خودت معلومه چقدر دلتنگشی تو که تا دیروز چش دیدنشو نداشتی الان دلتنگشی

 

 

- صدامو نازک کردم و گفتم آخه مگه میشه آدم یدونه داداش داشته باشه و دلتنگش نباشه

 

 

میون زد به شونم و گفت

 

 

- اینجوریم بلد بودی صحبت کنی اخم و تخسات برای ماعه خنده هات برای بقیه 

 

 

 

بعدشم ادای منو در اورد 

 

 

زدم زیر خنده 

 

 

جی یون که پشت تلفن بود گفت

 

 

- برای چی میخندی 

 

 

- هیچی کاری نداری 

 

 

- نه 

 

-پس خدافظ 

 

 

 

 

قیافه قرمز شده ی میونو دیدم که در حال ترکیدن بود از خنده 

 

 

گفتم

 

 

 

- یه وقت نپکی از خنده 

 

 

 

 

آخه این چیش خنده داشت 

 

 

 

گفت 

 

 

 

 

- هیچیش

 

 

 

 

پس چرا میخندی 

 

 

 

-بعدا میفهمی

 

 

 

-بگیریم بخوابیم

 

 

 

- آره منم خوابم میاد

 

 

 

میون از رو تختم بلند شد و رفت رو تخت خودش 

 

 

- پتو رو کشیدم رو سرم و شب بخیری گفتم

 

 

- شب تو هم بخیر

 

 

هنوز نخوابیده بودم که صدای کوبیده شدن در اومد قلبم اومد تو دهنم

 

 

با دیدن جنی و لیسا خیالم راحت شد

 

 

 

- میمردین درو درست رو هم می زاشتین

 

 

صدای جنی بود 

 

 

- نه من که خیلی خستم میخوام بخوابم

 

 

 

گفتم 

 

 

 

- شب خوش 

 

 

 

- شب بخیر لیسا رفت و لامپ و خاموش کرد 

 

 

و منم یواش یواش چشامو بستم 

 

 

 

 

با صدای زنگ گوشی بیدار شدم ساعت 4 صبح بود باید میرفتم تمرین